زمان جاری : شنبه 25 مرداد 1399 - 5:52 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





http://up.wepatogh.ir/ads/26.wepatogh.ir.gif


تعداد بازدید 20
نویسنده پیام
phonsystem آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 11 /4 /1399
بررسی عیوب تلفن سانترال
استفاده از تلفن سانترال یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه ها، افزایش خدمات به مشتری و ساده سازی ارتباطات است.
با این حال ، لازم است بدانید در طی زمان استفاده از تلفن های سانترال ممکن است با مشکلاتی نیز روبرو شوید. اما خوشبختانه ، این مسائل به راحتی با برنامه ریزی دقیق و دوراندیشی قابل حل است.








عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر کیفیت تماس تأثیر بگذارد. با این حال، بیشترین عامل تاثیر گذار بر کیفیت تماس و مشکلات اتصال تماس، اغلب به دلیل اتصال اینترنتی موجود شماست. در تلفن های سانترال، تمام اطلاعات تماس در بسته هایی از طریق اینترنت منتقل می شود. بنابراین بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که اینترنتی با پهنای باند مناسب برای رسیدگی به تماس های خود دارید.








یکی دیگر از مشکلات رایج در هنگام شروع کار با تلفن های سانترال، ممکن است روترها و تلفن های قدیمی و سایر سخت افزارهایی است که اکنون مجبور به تعویض آن ها هستید. استفاده از تجهیزات منسوخ و ناسازگار می تواند انتقال به تلفن های سانترال را دشوارتر کند زیرا ممکن است با مشکلات سازگاری مواجه شوید. به علاوه، ارتقاء به تجهیزات جدید به دلیل هزینه های موجود ممکن است برای شما ممکن نباشد.
















نکته جالب در مورد تلفن های سانترال این است که آن ها نیازی به سرمایه گذاری کاربران در تجهیزات جدید تلفن یا سخت افزار دیگر ندارند. این امر به مشاغل کمک می کند تا در هزینه های فناوری اطلاعات صرفه جویی کنند زیرا می توانند از دسکتاپ ، لپ تاپ یا هر دستگاه تلفن همراه خود (از طریق برنامه های تلفن همراه) برای دسترسی به سیستم تلفن جدید خود بجای خرید تلفن های جدید IP استفاده کنند.
































استفاده از تلفن سانترال یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه ها، افزایش خدمات به مشتری و ساده سازی ارتباطات است.
با این حال ، لازم است بدانید در طی زمان استفاده از تلفن های سانترال ممکن است با مشکلاتی نیز روبرو شوید. اما خوشبختانه ، این مسائل به راحتی با برنامه ریزی دقیق و دوراندیشی قابل حل است.








عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر کیفیت تماس تأثیر بگذارد. با این حال، بیشترین عامل تاثیر گذار بر کیفیت تماس و مشکلات اتصال تماس، اغلب به دلیل اتصال اینترنتی موجود شماست. در تلفن های سانترال، تمام اطلاعات تماس در بسته هایی از طریق اینترنت منتقل می شود. بنابراین بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که اینترنتی با پهنای باند مناسب برای رسیدگی به تماس های خود دارید.








یکی دیگر از مشکلات رایج در هنگام شروع کار با تلفن های سانترال، ممکن است روترها و تلفن های قدیمی و سایر سخت افزارهایی است که اکنون مجبور به تعویض آن ها هستید. استفاده از تجهیزات منسوخ و ناسازگار می تواند انتقال به تلفن های سانترال را دشوارتر کند زیرا ممکن است با مشکلات سازگاری مواجه شوید. به علاوه، ارتقاء به تجهیزات جدید به دلیل هزینه های موجود ممکن است برای شما ممکن نباشد.
















نکته جالب در مورد تلفن های سانترال این است که آن ها نیازی به سرمایه گذاری کاربران در تجهیزات جدید تلفن یا سخت افزار دیگر ندارند. این امر به مشاغل کمک می کند تا در هزینه های فناوری اطلاعات صرفه جویی کنند زیرا می توانند از دسکتاپ ، لپ تاپ یا هر دستگاه تلفن همراه خود (از طریق برنامه های تلفن همراه) برای دسترسی به سیستم تلفن جدید خود بجای خرید تلفن های جدید IP استفاده کنند.





































امضای کاربر : https://phonsystem.com
چهارشنبه 11 تیر 1399 - 14:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

http://upload.tehran98.com/img1/gkejvss8g0qgfoztv43.png


تماس با ما | بررسی عیوب تلفن سانترال | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS